Als zorgspecialist wil je mensen helpen en verzorgen. Niet uren lang bezig zijn met de administratie of het zoeken van protocollen. Iris kan deze frustratie wegnemen. Ontdek wat Iris Intranet kan betekenen voor jouw organisaties? Je krijgt hier een kijkje in de functionaliteiten, lees ervaringsverhalen van onze opdrachtgevers en download interessante brochures.
Een groep binnen Iris is dé manier om op een gemakkelijke en plezierige manier met elkaar samen te werken. Bijvoorbeeld met de collega's op jouw afdeling of locatie. Zo leg je makkelijker contact, deel je kennis en werk je samen aan projecten en documenten. Samen staan we altijd sterker dan alleen!
De Vindmachine is hét hulpmiddel om snel en makkelijk informatie terug te vinden op je intranet. Je vindt gemakkelijk en snel protecollen, instructies en andere inhoud terug. Door te integreren met andere bedrijfsapplicaties doorzoekt de Iris Vindmachine rechtstreeks meerdere bronnen, zodat je er zeker van kan zijn dat je snel vindt wat je zoekt.
Via de wie-is-wie of wie-wat-waar vind je snel en eenvoudig je collega's. Door de profielen van jou en je collega's automatisch te vullen met gegevens uit externe systemen vind je collega's door te zoeken op naam, functie of locatie. Zo wordt het nog gemakkelijker om contact te leggen met je collega's.
“Je krijgt nooit een tweede kans om een eerste indruk te maken.” Iris biedt houvast in je onboardingtraject. Zo zorg je dat nieuwe collega’s direct in een warm bad terecht komen en kennis maken met de organisatie, hun afdeling en het intranet.
Iris is je helpende hand als je samenwerkt met andere locaties in jouw organisatie. Alle locaties zijn inzichtelijk én je legt makkelijk en laagdrempelig contact met collega's van een andere vestiging.
Met de Iris App heb je altijd en overal toegang tot het intranet. Door pushnotificaties ben je altijd op de hoogte van een nieuw privébericht, vermelding of systeembericht.
Ruim 100.000 zorgmedewerkers werken met Iris. Denk bijvoorbeeld aan medewerkers in de ouderenzorg, kinderdagverblijven, maatschappelijke hulpverlening en ziekenhuizen. Benieuwd wie? Neem een kijkje tussen onderstaande logo's.
Lees hier ervaringsverhalen van onze huidige opdrachtgevers. Zij zijn aan het woord en vertellen over diverse onderwerpen. Van voortraject tot lancering en van het huidige gebruik tot een kijkje in de toekomst.
Iris is heel laagdrempelig en gebruiksvriendelijk, dat is iets wat ons heel erg aanspreekt en wat voor onze organisatie ook belangrijk is. Niet alleen de medewerkers op kantoor moeten goed met het intranet overweg kunnen, maar juist ook de collega's op de baan.
Waarom we uiteindelijk voor Iris gekozen hebben is omdat het voor ons het meest volledige platform was en het paste bij onze wensen. Het nieuwe intranet moest een intuïtief en interactief platform zijn.
Er is ruimte voor persoonlijke berichten. Iris zorgt voor een wij-gevoel.
Uiteindelijk hebben we 2 leveranciers gevraagd om een demo-omgeving op te zetten. Een aantal collega’s zijn deze demo’s gaan testen en Iris kwam hier als winnaar uit de test. Iris stak er bovenuit door de gebruiksvriendelijkheid
Ervaar de vanzelfsprekendheid van Iris en ontdek wat Iris voor jou kan betekenen, als interactief intranet en hulp tijdens het samenwerken! Bel ons op 040 246 30 40 of stuur ons een bericht via de chat.
Bekijk onze vacature voor Financieel Administratief medewerker!
Bekijk de vacature